За Немо — гроші. Бо це риба

11.11.2003
За Немо — гроші. Бо це риба

Кадр iз мультфiльму «У пошуках Немо».

      Повнометражний мультфільм «У пошуках Немо», який став касовим хітом у кінотеатрах, тепер вийшов на касетах «домашнього відео» і також поставив рекорд із продажів, розійшовшись тільки в Північній Америці за перший день у кількості 8 млн. екземплярів. Попереднє досягнення належало мультику «Корпорації монстрів» (тієї ж компанії «Піксар», що й «...Немо»), і складало воно 5 млн. копій. Вочевидь, мультфільм «У пошуках Немо» стає найпопулярнішою ліцензійною VHS-касетою 2003 року і найуспішнішим DVD-диском усіх часів і народів. Окрiм того, ця стрічка відібрала звання «найкасовішого мультфільму у США» в «старого й доброго» дiснеївського «Короля-Лева», зібравши тільки в Північній Америці понад 338 мільйонів доларів виручки.

      Що ж так цікавить глядачів у цій анімаційній картині? Власне, сюжет простий, як формула води: серед прегарної океанської стихії у районі Великого Бар'єрного Рифу на самоті живе риба-клоун на ім'я Марлін, яка ростить свого єдиного синочка Немо. Підводні небезпеки дуже страшать Марліна, і він, як може, оберігає від них сина. Але молодий і надміру цікавий Немо дуже хоче побільше дізнатися про таємничий риф, тому під час однієї зі шкільних екскурсій запливає надто далеко і стає бранцем водолазів, котрі збирають рідкiсних акваріумних рибок. Марлін відразу кидається на пошуки сина, до нього долучається приятель — ось і інтрига, наші герої відправляються в подорож, де їх підстерігають численні труднощі і небезпеки. Усе геніальне — аж надто просте...