Вам їхати чи «шашечки»? Лондонський таксист Uber помстився пасажирам рахунком на 332 фунти

27.07.2021

Компанія з трьох чоловіків поверталася в Лондоні додому і, щоб зекономити на таксі, вирішила їхати однією машиною, проте за трьома різними адресами, оскільки всім було по дорозі.

 

Викликали таксі Uber і попрохали водія їхати за означеним марштуром.

 

Проте таксист почав сперечатися з пасажирами, не пого­джуючись на такі умови. Зав’язалася сварка і, врешті-решт водій просто виставив клієнтів з машини. За цей час компанія встигла проїхати майже три кілометри (1,75 милі).

 

Та на цьому пригоди пасажирів не закінчилися, оскільки один із них — A. G. (це все, що відомо про постраждалого британця) — наступного дня після події отримав квитанцію на 332 фунти стерлінгів (майже 12 тис. 500 грн чи 455 доларів США) від компанії Uber, причому на момент отримання квитанції означену суму вже було знято з рахунку клієнта.


Не довго думаючи A. G. вирішив прояснити ситуацію в транспортній компанії і з’ясував, що після того, як чоловіки покинули салон таксі, водій (мабуть, щоб покарати клієнтів) не вимкнув лічильник, який «тікав» понад 16 годин(!), тому й набігла така величезна сума.

 

Клієнт намагався витребувати в компанії повернення коштів, проте після півторагодинної розмови так нічого й не досягнув.

 

Тоді лондонець вирішив піти іншим шляхом і звернувся до преси. Написавши листа до видання The Guardian, чоловік описав ситуацію і те, як із ним несправедливо обійшлися.

 

Лише після того, як ця історія набула розголосу, Uber запропонував A. G. відшкодувати завдані збитки.