Кліп ONUKA номінували на звання найкращого музичного відео на ARFF Barcelona

03.03.2021
Кліп ONUKA номінували на звання найкращого музичного відео на ARFF Barcelona

Ната Жижченко — ONUKA.

Пісня ZENIT гурту ONUKA вже не нова, адже Ната Жижченко (фронтвумен гурту) разом із колегами почала роботу над нею відразу, як презентувала свій черговий альбом MOZAЇКА, тобто з березня 2018 р., саму ж пісню представила публіці в червні 2019 року.

 

Та ось нещодавно стало відомо, що кліп на пісню ZENIT, який зрежисував саунд-продюсер Євген Філатов (до слова, чоловік Нати Жижченко), номінували на звання найкращого музичного відео на міжнародному кінофестивалі ARFF Barcelona, який, звісно ж, пройде в Барселоні (Іспанія), а імена та назви гуртів переможців стануть відомі 25 березня.


Творці цього кліпу зазначають, що хотіли показати своєю роботою красу навколишнього світу, і дуже раді, що відео помітили й обрали номінантом на міжнародному конкурсі.

 

І справді, кадри з ZENIT’у вражають не лише неймовірною красою краєвидів, а й яскравістю  костюмів, незвичністю образів, фольковим звучанням музичної канви роботи.

 

Попри те, що головна героїня — Ната — одягнена в дуже оригінальний костюм з українськими національними елементами, решта героїв кліпу викликають алюзії з героями мексиканської, японської, африканської культур, що ніби підкреслює: ми жителі однієї планети — Земля, і нам просто необхідно берегти її.


Незвичні, яскраві й надзвичайно красиві костюми до кліпу створила дизайнерка Леся Патока.

 

Своїми роботами вона хотіла звернути увагу обивателів на розумне споживання речей. Художниці для створення костюмів знадобилося 15 (!) мішків одягу... із секонд-хенду, з якого вона створила цю неймовірну красу.

 

Після презентації кліпу п’ять масок його героїв було продано з аукціону на барахолці «Кураж Базар» за 39 тисяч гривень, які пішли на розвиток благодійного проєкту «Кураж Базару» та фонду «Таблеточки».