«Формулічний» сезон стартував із перемоги другого пілота «Мерседеса» Вальтері Боттаса

07.07.2020
«Формулічний» сезон стартував із перемоги другого пілота «Мерседеса» Вальтері Боттаса

Як і торік, перша гонка сезону залишилася за фіном із «Мерседеса» Вальтері Боттасом. (Фото з сайта financialexpress.com.)

Під час коронавірусного карантину учасники королівських перегонів досягли принципової згоди на суттєве скорочення своїх бюджетів.
 
 
Відтак передбачається, що з наступного сезону «формулічні» команди матимуть значно рівніші можливості для конкуренції, ніж можна було спостерігати раніше.
 
 
«Для автоспорту дуже важливо, аби на трасі була боротьба. В останні п’ять років у гонках перемагали представники лише трьох команд — і це сталося не випадково. У «Формулі-1» витрачається більше грошей, ніж у будь-якому іншому виді спорту, а ми хочемо, щоб команди думали не про те, скільки вони витратять, а про те, в що краще вкласти», — заявив після угоди виконавчий директор «Ф-1» Чейз Кері.
 
Однак цьогорічний чемпіонат, старт якого через коронавірус затримався майже на чотири місяці, проходитиме за старим регламентом. Тож немає абсолютно ніяких підстав говорити про можливе припинення багаторічного безроздільного домінування «Мерседеса».
 
На першому в 2020 році етапі, котрий минулого уїк-енду відбувся в Австрії, «срібні зірки» продемонстрували потенціал своїх нових болідів. Під час кваліфікаційної сесії гонщики «Мерседеса» Вальтері Боттас та Льюїс Хемілтон були найшвидшими на трасі «Шпільберг».
 
І нехай згодом — через ігнорування жовтих прапорів у кваліфікації — на стартовому полі маршали перемістили Хемілтона з другого на п’яте місце, боротьба за перемогу в гонці проходила у форматі внутрішньокомандного «мерсівського» протистояння.
 
Відчувалося, що на старті сезону Хемілтон дещо нервує, адже перед ним — історична місія. Іще одне чемпіонство — і за кількістю трофеїв він наздожене легендарного рекордсмена «Ф-1» Міхаеля Шумахера. Однак на початку походу за сьомим у кар’єрі чемпіонським титулом Хемілтон обмежився четвертим місцем на Гран-прі Австрії.
 
Незадовго до фінішу перегонів Льюїс виштовхнув за межі траси новачка «Ред буллу» Александра Елбона, за що, в підсумку, отримав п’ять секунд штрафу й у загальному протоколі відкотився з другого на четвертий рядок.
 
Тож, як і торік, чемпіонат розпочався з перемоги другого пілота «Мерседеса» Боттаса. «Упродовж усієї гонки я відчував неабиякий пресинг. У Льюїса було достатньо можливостей вийти в лідери, якби я припустився бодай мінімальної помилки. Він був швидким, але я зберігав пильність і контролював хід перегонів.
 
Звісно, кращого початку сезону й бути не могло», — заявив фінський гонщик.
 
Завдяки перестановкам, які відбулися в підсумковому табелі після фінішу гонки, можливість піднятися на п’єдестал отримав молодий гонщик «Макларена» Ландо Норріс, і став таким чином третім наймолодшим володарем подіуму в історії «Ф-1». Друге ж місце в підсумковому протоколі дісталося представникові «Феррарі» Шарлю Леклеру.
 
А от жоден з пілотів потужного «Ред буллу», котрий виступав господарем стартової гонки сезону, взагалі не дістався фінішу. Утім наступного «уїк-енду» Макс Ферстаппен та Александр Елбон матимуть ще одну нагоду переписати результат на домашньому Гран-прі, адже й другий етап переформатованого коронавірусною пандемією чемпіонату світу-2020 також прийматиме автодром «Шпільберг». Без сумніву, прагнутиме сатисфакції й Хемілтон.